Olan biten

Yalçındağ: "Aradan çıkarıldım"

13 Mayıs 2016 tarihli mail: Saat 18:57’de gönderilmiş. 

Erdoğan’ın Özel Kalem Müdürü Hasan Doğan’a hitaben şöyle deniyor: 

“Hasan bey kolay gelsin. Geçen gün Sayın Cumhurbaşkanı’mız Hilton Oteline gelmiş. Benim bilgim yoktu, olsa zatıalilerini kapıda karşılardım. Bizimkiler bana haber vermemişler ve Vuslat, (Aydın Doğan’ın kızı, işadamı Ali Sabancı’nın karısı Hürriyet Gazetecilik Yönetim Kurulu Başkanı Vuslat Doğan Sabancı’yı kastediyor) İbrahim Kalın (Cumhurbaşkanlığı Sözcüsü) beyle görüşerek haberleşerek orada karşılamak talebinde bulunmuş, hatta Aydın beyle birlikte. Sonra askeri protokol Aydın beyin karşılama Ekibinde olmasının uygun olmayacağını bildirmiş. Vuslat ise İbrahim beyle görüşerek oraya davet edilmiş. Ve gitmiş Beyfendiyi kapıda karşılamış. Olabilir çok normal tabiki. Ama burada bu iş şöyle satılıyor, işte bizde Külliye ile temas kurabiliyoruz. Bu beni biraz sıkıntıya sokuyor. Sadece bilgi vermek istedim. Kolay gelsin.”

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.