Olan biten

Ali Nuhoğlu

Alp Nuhoğlu'nun eski karısı Güzellik kraliçesi Zeynep Tokuş'tan olan oğlu. 6,5 aylık olarak doğdu. Babası onun için, "Sakat doğacağına ölsün" dediği için tepki topladı. İhsan Kalkavan'la birlikte Fethullah Gülen'i Amerika'da ziyaret etmesinde sonra babası, "Çocuğum Gülen'in dualarıyla iyileşti" dedi. Nuhoğlu, Tabipler Odası'nın soruşturma gerekçesi yaptığı konuşmasında "Fethullah Gülen var ya ona gittim. Bir iş için gitmiştik. Ona da uğradık. Konuşup ettik. Bir altın verdi. “Tak onu (oğluna), iyi olacak merak etme” dedi. Ondan sonra bir geldim ki o soluyamayan bizim bebek güçlenmiş Zeynep’in memesini bile emmiş, ordan süt almış. Yemin ediyorum acayip etkilendim. Telefon açtım ’böyle böyle teşekkür ediyorum’ dedim." diyor.

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.