Olan biten

Sedat Peker Telefon kaydı 

Sedat Peker: Selin ne haber kız?
Selin: Çok mersi, oturuyorum işte.
SP: Notunu aldım, bir mesaj iletmişsin. Birisi tanışmak istiyor demişsin, o kim?
Selin: Evet. Ebru Destan.
SP: Ne iş yapıyor?
Selin: E manken. Çok cici, çok iyi bir insan. Yeni tanıştım. İş için Avşa'ya gitmiştik, hep sizden bahsetti çok güzel şekilde. Tanıdığımı öğrenmiş, telefon ediyor devamlı, 'Ne zaman tanışabiliriz?' diye. Ben de iletmek istedim.
SP: Deseydin ya kızım, kolay mı Reis'le tanışmak diye?
Selin: Söyledim, duymuş etrafından. 'Reis'in kızlarla birlikte olmadığını, herkesle dostane şekilde tanıştığını biliyorum' dedi. Demet'ten veya başkasından duymuş. Çok methetti sizi.
SP: Neler anlatıyordu?
Selin: Herkesin size çok saygı duyduğunu, sizin kimseye karşı kötü niyetli olmadığınızı. Ekrana ne zaman çıksanız takip ettiğini söyledi. Herkese sizi çok beğendiğini söyledi. 'En azından bir yüzünü görmek istiyorum' dedi bana.
SP: İstanbul'a geldiğimizde çayımızı, kahvemizi içebilir. O ölçüyü biliyormuş zaten.
Selin: Evet.
SP: Yani öbür türlü olmaz. Ama bir nüfus kâğıdı çıkarır, üzerine Helga yazar, saçlarını falan benzetirse düşünebilirim Selin. O hanımefendi bu kadar ısrar ediyorsa, Türk kimliği ile gelmemeli tamam mı? Şaka yapıyorum biliyorsun değil mi?
Selin: Biliyorum reisim.

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.