Olan biten

14 Mart 2004

Sedat Peker'in telefon konuşması kaydı
Stelyo Pipis: Ebru, Seda, İzel kimi emredersen...

(14 Mart 2004 - Saat: 16.12)
Sedat Peker: Merhaba kardeşim.
Stelyo Pipis: Canım reisim.
SP: Allah razı olsun canım kardeşim. Teşekkür ederim sana.
Stelyo: En güzel mutluluklar senin olsun reisim.
SP: Allah razı olsun.
Stelyo: Dün kulaklarını çınlattık Metin Şentürk'le. 
SP: Metin aslan yaa...
Stelyo: Metin'i buraya programa getirdim. Böyle hoş insan hayatımda görmedim. O adamı bir alın, bir konuşun bu kadar mutluluk veren, huzur veren bir adam olamaz.
SP: Kesinlikle.
Stelyo: Nasılsınız reisim?
SP: Teşekkür ederim Stelyo, senden bir ricam var.
Stelyo: Emriniz olur reisim, emredin.
SP: Estağfurullah abicim. Bizim Ömer Abi var çok sevdiğim. Bulgaristan Sheraton Oteli'nin gazinosunun hissedarı. Ayın üçünde bir açılış değil de, böyle yeniden yani..
Stelyo: Gala.
SP: Yaz geliyor ya, bura hareketleniyor. Ben Hande'yi uygun gördüm. Ayın üçü cumartesine geliyor, onu şimdiden bir çekelim.
Stelyo: Reisim, Hande biraz şaşırmış vaziyette. Şöyle bir yerlere kaptırdı kendini o. Malum anlarsınız.
SP: Anlayamadım.
Stelyo: Bir yerlere kaptırdı, kendini bir şeylere. İşe falan gitmiyor. Unutuyor yani fenalaşıyor. Dün hatta muhabbeti oldu. Almanya'da bir konseri oldu, gece çıkmadı konsere falan.
SP: Peki Ebru nasıl olur? Olmazsa ben Ebru'yla görüşürüm.
Stelyo: Ebru da olur, Seda da olur. İzel olur. Kimi emrederseniz olur.
SP: Sence?
Stelyo: Oraya aslında Mehmet Ali'yi de koyacaklar. Çünkü adam kumarbaz. Ruhu oynatır, neşe yapar yani. Bunu biraz da tanıtım için yapmıyorlar mı reisim?
SP: He he doğrudur. Abimiz ısrar edecektir ama ikramı ben yapacağım.
Stelyo: Emriniz olur reisim. Çok büyük para almayacak bunlar. 
SP: Mesela?
Stelyo: Ebru 35 milyar alıyor. Mehmet Ali 12 bin dolar. Seda 22 bin dolar alıyor ama ona 20 bin deriz. 
SP: Gene şey olur o, ut olur.
Stelyo: Peki şöyle yapalım. İzel'le Mehmet Ali'yi götürelim, 20 bin dolar verelim.
SP: Mehmet Ali hareket mi getirir diyorsun?
Stelyo: Tabii reisim. Neşelidir, uçurur orayı. Kumarhane herifi, kumarbaz adam. İzel'in de sahnesi çok iyi. Hem çok iyi bir kız, istediğimiz fiyata gider. Deriz ki, "Bu fiyata gideceksin" gider.
SP: Ben seni ararım o zaman.
Stelyo: Ebru'ya da rica ederiz, ucuza gider.
SP: Ebru'nun zaten bana karşı büyük saygı ve sevgisi var yani.
Stelyo: Biz öyle büyük işlere girmeyelim reisim ya. Ucuz, bize kim yarayacaksa... Mehmet Ali'ye deriz, bize kıyak yapar. Emel Müftüoğlu bizim adamımız, ona deriz 5 bin dolara. İkisini göndeririz. Emel de zaten biliyorsunuz kumar manyağı.
SP: Kaşar.
Stelyo: İkisi de kaşar bunların. Tam uyacak insanlar. 20-25 bin dolar verip 2 götüreceğimize, 20 kâğıt verip 2 kişi götüreceğiz.

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.