Olan biten

20 Aralık 2003

Sedat Peker telefon kaydı 

Sedat Peker: Oğlum nasılsın?

Olgun Aydın (Peker): Babacığım ne yapayım, Haluk Başkan'la beraber oturuyoruz. Siz nasılsınız?
SP: İyi oğlum. Haluk Başkan'a selam söyle.
OA: Ellerinizden...
SP: O Mustafa'nın konusunu sen konuştun mu? Sen konuşma, kendisi konuşur...
OA: Yok şimdi burdayken konuşacağım başkanla. Ee şey, Serdar'ı da arasın.
SP: Niye?
OA: Daha şey olur böyle...
SP: Zaten yapacaklar.
OA: Zaten yapacaklar da, şey olarak yani ben şimdi anlatamam, daha iyi, şekilli...
SP: Tamam oldu. Versene bana Haluk Başkanı... Başkan nasılsınız?
Haluk Ulusoy: Sevgiler, saygılar siz nasılsınız?
SP: Sevgi saygı bizden, Allah razı olsun. Özletiyorsun başkan kendini.
HU: Valla yurtdışındaydım. Son zamanlarda burada duramadık. Galatasaray maçı, Beşiktaş maçı, kura çekimi derken işte ancak İstanbul'da bulabildik kendimizi.
SP: Yüce Allah'ım yardımcı olsun başkan.
HU: Teşekkür ederim, siz iyisiniz değil mi?
SP: Biz iyiyiz başkan, daha iyi olacağız. 
HU: Allah iyilik versin.
SP: Sana bir şey söyleyeyim mi başkan. Senin işin hakikaten zor ya. Futbol camiasındaki adamların hepsi bir acayip biliyor musun?
HU: Evet evet, maalesef.
SP: Valla Allah yardımcın olsun başkan. 
HU: Sağ olun çok teşekkür ederim. Siz iyisiniz, yaramazlık yok inşallah.
SP: Mevlâya şükürler olsun. Her şeyi yavaş yavaş oturtmaya başladım başkan. İlkin bir oyunlar, bir acayiplikler vardı ama şimdi her şey düzene oturdu, güzelleşiyor başkan.
HU: İyi olur inşallah, iyi olur her şey.
SP: Benim yapabileceğim her ne olursa olsun başkan. Bana haber yollarsan yeterlidir başkan. Mustafa'yla Olgun'la haber yollarsan yeterlidir.
HU: Sağ olun, siz iyi olun bizim için yeter.

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.