Olan biten

Serpil Çakmaklı

İlk kocası Mert Çakmaklı'nın soyadını taşıyan sinema oyuncusu. Okan Bayülgen'in programında bu evliliğini, "Çocuktum. Şimdiki aklım olsa yapmazdım. Evdeki baskıdan kurtulmak için 16 yaşında lise öğrencisiyken ailemin karşı çıkmasına rağmen evlendim. Sonradan evliliğin ne kadar zor olduğunu gördüm, tekrar ailemin yanına kaçtım" diye anlattı. Yapılan kontrollerde bekaretinin tam olarak bozulmadığının ortaya çıktığını açıkladı. 

Çakmaklı'nın ikinci kocası, bir dönem Abdullah Çatlı ile birlikte Susurluk kazasında ölen Gonca Us'la birlikte olduğu, üvey kardeşi Arzu Yaman'ın Susurluk Komisyonu'na verdiği ifadede anlatılan Can Apa. Çakmaklı Apa hakkında  "Beni çapkınlıkları konusunda uyarıyorlardı ama evli olduğumuz dönemde akşam 6 - 6.5 gibi eve gelirdi. Yapacak zamanı olmadığını düşünürdüm. Bazı akşamlar işçileri arardı, 'Can Bey bir sorun var, hemen işyerine gelmeniz gerek,' diye. Meğer o zamanlar yapıyormuş. İşçilerini bu işin içine sokacak kadar küçülmüş yani." dedi. 

http://www.milliyet.com.tr/ekler/gazete_pazar/990214/haber/hab14.html

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.