Olan biten

Ünal Peker

Beyaz Enerji soruşturması sırasında TEAŞ Genel Müdür Yardımcısı. Konya Yeşilhisar iletim hattı ihalesinde 4 trilyonluk yolsuzluk yapıldığı iddiası nedeniyle bakan Cumhur Ersümer tarafından görevden alındı. Jandarma tarafından gözaltına alındıktan sonra verdiği ifadesinde; "Birsel Sönmez çocuklarımın kurduğu Kandera İnşaat Şirketi'ne ''yardım olsun'' diye karşılıksız 15 bin dolar verdi. Sönmez, Demir Enerji Şirketi'nden yaptığı iş için 30 bin dolar aldı, bunun 15 bin dolarını bana verdi, 15 bin dolarını da Muzaffer Selvi'ye vereceğini söyledi. Park Holding ortaklarından Erhan Aygün de bana 30 bin dolar verdi. Bu parayı iş için değil, yardım olsun diye verdi. Orhan Karadeniz önce 18 bin dolar, bayramdan önce de 10 bin dolar verdi. Parayı iade etmek istedim, almadı" dedi.

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.