Olan biten

Birand-Muhtar

Bu generaller seni, terör örgütünün liderleriyle olmayacak zamanlarda röportajlar yapıp yayınladın diye eleştirirken, sen bu genarallere gidip “Siz de beni kullanın paşam” dedin mi demedin mi?..

Bu konuşmayı seninle görüşmek istemeyen bir 28 Şubat generaline Harbiye Orduevi’nin en üst katında, benim de gözlerimin önünde, gazetecilerin ortasında, “Onlar beni kullanıyorlarsa siz niye kullanmıyorsunuz paşam” diye söyledin mi söylemedin mi?..

Sana o general, “Kardeşim terör örgütünün propagandasını yapıyorsun, onlar seni kullanıyor...” dediğinde...

“Aman paşam, siz de beni kullanın... Siz de mesajlarınızı benim üzerimden verin, ben onları yayınlayayım... Beni kullanın paşam!..” diye defalarca haykırdın mı?..

Arkadaş, “Beni kullanın paşam, beni kullanın paşam” diye seyirttiğin o Harbiye Orduevi’deki geceye davetli olmadığın sonradan anlaşıldı...

Çünkü senin adın yemek listesinde yoktu...

Oysa davetli olmadığın yere koştura koştura gelmiştin...

“Bir dakika paşam, bir dakika paşam” diye o günlerin güçlü kuvvetli paşasının etrafında dört dönüyordun...
Gerçek nedenini anlatayım: Mehmet Ali Birand, yöneticisi olduğu CNN Türk’te Reha Muhtar’ın programının bütçesini yarı yarıya indirmek istedi. Maliyeti sıfıra yakın bir programdı zaten, bir sezon aşırı şişmiş bir bütçeyle yayınlandı. Kemer sıkmak zorunlu hale gelince TV standartlarında yine de yüksek olan ’yarı’ bütçeli kontrat yapılmak istendi.

Muhtar, kabul etmedi. Kabul etmediği için de pusuya yattı ve programı yayındayken evinde canlı yayına alacak kadar ağırladığı, el üstünde tuttuğu Birand’a ’çaktırmadan’ vurmaya başladı.

Birand da doğrudan yanıt verdi. Bu sefer Muhtar da yine para dosyalarını açtı, Birand’ın yapım ve halkla ilişkiler şirketinden bahsetti... O şirketin detaylarına ve kurulan başka ilişkilere, bağlanan işlere de tam hakim değil ya, neyse...



Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.