Olan biten

Dünün Gastesi


Hastaneye yetiştirilmeye çalışılan hastanın ölümünden sorumlu tutulan Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, olay anında başka bir yerde bulunduğunu kanıtlayabileceğini söyledi.







Başörtüsüne İngiltere modeli


Daha önce MHP'nin tuzağına düşerek Anayasa Mahkemesi'nde kapatılması istemiyle yargılanan ve "Laikliğe karşı hareketlerin odağı" olduğu kayıtlara geçen AKP, CHP'nin türban konusundaki önerilerine temkinli yaklaşıyor. Kılıçdaroğlu'nun model olarak İran ve Pakistan gibi en uç örnekleri teklif etmesi, AKP cephesinde tuzak endişesini iki kat artırdı.





Cumhurbaşkanı, hafız ve alayı...

Cumhurbaşkanı, "hayır" diyor. "Ben olay yerinde değildim." Sanki dedektif tiradını bitirmiş. zanlı malum soruyu cevaplıyor: "Olay, saat 18.00-19.00 saatleri arasında Levent-Zincirlikuyu civarında olmuş ki, ben o saatlerde Tarabya'daki ofisimdeydim. Saat 14.30 civarında cuma namazını Dolmabahçe Camii'nde kıldıktan sonra, sahil yolunu kullanarak Tarabya'ya döndüm"...


Yaşlı İslamcılar rahatsız
Eygi: "Oraya gelirsem!..."

Tophane'deki galeri açılışında meydana gelen olaylarla ilişkili saldırganların kimliği ve amacı üzerinde tartışmalar sürerken, eylem Yazar Mehmet Şevket Eygi tarafından kızgın bir yazıyla sahiplenildi. Eygi Milli Gazete'de yayınlanan dünkü yazısında, "Müslüman Belediyeler"e "Edep yahu" diye seslenirken, Parklarda öpüşenleri, Tophane'deki galerilerle birlikte azarladı. Eygi'nin kızgınlığından Fethullahçılar da payını aldı. 

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.